PORTRAITS DE VOYAGE : LITHUANIE - La Colline des Croix
A Keresztek hegye egy zarándokhely: a keresztek lenyűgöző sokaságát a szovjet időkben többször is próbálták megsemmisíteni. Akkoriban keresztet állítani itt az ellenállás egy formája volt.