A Knight for a Day
Most az első sorból nézhetsz végig egy középkori viadalt, ahol a hűséges – de ügyetlen – szolgáló, Cedric minden követ megmozgat azért, hogy segítsen előkelő mesterének, Sir Loinsteaknek a lovagi tornára való felkészülésben a címvédő Sir Cumference ellen. Amikor azonban Sir Loinsteak csúnyán alulmarad, Cedric-re vár a feladat, hogy kezébe vegye az irányítást, magára öltse a páncélt és megküzdjön a gyönyörű Esmeralda hercegnő kezéért.