Cápák lakomája
A világ vezető tudósai és operatőrei a cápák etetésének öt rendkívüli eseményét élnek át újra. A Cápák lakomája a világ minden tájáról származó cápák ünnepe, a 700 szürke gőtecápától kezdve a 300 feketevégű cápán át a több mint 200 kékcápa elképesztő látványáig, amelyek egy 7 tonnás bálna tetemével táplálkoznak.