Camping Out
Mickey, Minnie, Clarabelle Cow és Horace Horsecollar kempingezni indul, és élvezik is a szabad levegőt mindaddig, amíg egy magányos szúnyog érkezése szúrós rovarok seregének mindent elsöprő támadásává nem fokozódik. A kempingezők leleményes módszerekkel lendülnek ellentámadásba.