Daisy bűvöletében
Az 1890-es években járunk. Donald kacsa szerelmes, és velocipédjén suhan kedveséhez, Daisyhez, ám a találkozás a mókuspárossal, Chippel és Dale-lel tönkreteszi a hangulatát, és kisiklatja a terveit. A kalamajka csak tovább nő, amikor Daisy megharagszik Donaldra, amiért az nem megfelelően viselkedik a csintalan duóval.