Disney Channel Holiday House Party
A BUNK'D sztárja, Miranda May a házigazdája ennek az ünnepi témájú szkeccs különkiadásnak, amelyet a Disney Channel közönségkedvenc sztárjainak együttesével ad elő. A sztárjaink otthonában távolról forgatott különkiadás fantáziadús és szórakoztató szkeccseket kínál, többek között egy pimasz közösségi média influenszerről, akit három karácsonyi szellem látogat meg, egy csengőkameráról, amely a Mikulás karácsony esti kalandjait rögzíti, valamint egy „Ovi Musical” című musicalparódia előzeteséről.