Disney Holiday Magic Quest
A Disney-gonoszok ellopták az ünnep varázslatát az Elvarázsolt Királyság Parkjából! Csatlakozz a ZOMBI sztárokhoz, akik versenyeznek az ünnep megmentéséért a Walt Disney Worldben ebben a nagy tétre menő sötétedés után folyó ünnepi versenyben.