Disney Channel's Epic Holiday Showdown
A Disney Channel sztárjai együtt dolgoznak, és őrült kihívásokat teljesítenek, hogy megtörjék az átkot, amelyet Dagobert az ünnepekre helyezett.
Az ünnepek veszélyben vannak, mert Ebenezer Scrooge gonosz átkot szór az évszakra! A Disney Channel sztárjainak feladata az ünnepek megmentése lesz, egy sor mókás, bolondos és eseménydús kihívás teljesítésével, hogy megszüntessék az átkot, és végül megmentsék mindenki kedvenc ünnepét.