Kampala Cycling Couriers
Kampalában négy kerékpáros futár, a holland szakértő, Joeri Scholte segítségével létrehozzák a Kampala Cycling Couriers-t, de olyan kihívásokkal találják szembe magukat, amelyek próbára teszik eltökéltségüket, és közben vállalkozásuk jövője bizonytalanná válik még Joeri távozása előtt.