Lyckad Upptining Av Herr Moro
Milo Moro expartnere, Adrian az elmúlt 43 évet hibernálásban töltötte. Milo megtudja, hogy a férfit végre kiolvaszthatják és felébreszthetik. Amikor a ScandiCryonics cég munkatársai megérkeznek, hogy elvigyék az Adrian hibernált testét tartalmazó ládát, Milo rájön, hogy talán nem készült fel Adrian visszatérésére.