Majmok királysága
Az emberszabásúan lenyűgöző és intelligens emlősök, akiknek sok közös vonásuk van az emberekkel. Jane Goodall primatológus úttörő kutatásainak köszönhetően mélyebbre áshatunk a komplex fajok kultúrájának és személyiségének megismerésében. A Majmok királysága az ő életüket és a klánon belül a hatalomért folytatott küzdelmüket mutatja be.