Playful Pluto
Plútó megpróbál segíteni Mickey-nek a tavaszi nagytakarításban és a levélgyűjtésben, de egy forgószél, egy irányíthatatlanná vált, lyukas locsolócső és egy légyinvázió mindent felforgat. Plútó ragadós helyzetbe kerül egy tekercs légypapírral, amiből emlékezetes jelenetek kerekednek ki.