PORTRAITS DE VOYAGE : SYRIE - LES KASHASHS
A kasasok rosszhírű galambkedvelők, akik a damaszkuszi tetőkön dolgoznak, és akiket rengetegen agresszívnak, hazugnak és tolvajnak tartanak. Egyikük a szenvedélyéről mesél nekünk.