Step by step
A kis gumicsizma a folyóparton ébred, és az erdőn keresztül elindul hazafelé. Útközben összebarátkozik egy éhes mezei egérrel, aki elkíséri őt egészen addig az útig, amin a kis gumicsizmának egyedül kell átküzdenie magát.