Sugarcane: Az eltemetett igazság
Egy bennszülöttek számára fenntartott bentlakásos iskolában végzett, gyermekek eltűnésével és bántalmazásával kapcsolatos nyomozás számonkérésért kiált a közeli Sugarcane rezervátumban.
Országos felháborodást kelt, mikor jelöletlen sírokat találnak egy, a kanadai katolikus egyház által üzemeltetett, indián diákok számára fenntartott bentlakásos iskola területén. Hosszú hallgatás után napvilágot lát sok gyermek bántalmazása egy olyan rendszerben, melynek célja a bennszülött közösségek megsemmisítése volt. A közösség tagjainak tűrőképessége próbatétel elé kerül, ahogy kiszabadulnak a trauma rabságából, és erőt merítenek a kitartáshoz.