The Amber Light
A skót whiskykultúrát bemutató utazása során Dave Broom, a szeszes italok írója a nemzeti ital mélyebb megértését keresi. A film megfejti a mítoszokat és meglepő igazságokat tár fel, ünnepelve a különlegességeket és a kevésbé ismert elemeket.