The Barn Dance
Minnie egérnek két táncpartner közül kell választania, amikor az ügyetlen Mickey a sokkal tapasztaltabb Pete-tel verseng a hölgy kegyeiért. Mickey lufik segítségével próbál kecsesebbé válni, de lebukik, és pórul jár.