Hitler’s Last Stand
A június 6-át követő napokban és hetekben özönlenek Európába a Normandiában partra szálló szövetségesek. Azonban a hídfőállások biztosítása ellenére a náci erők kérlelhetetlenül kezükben tartják a megszállt Európa haditengerészeti támaszpontjait, fellegvárait és erődjeit. Történetek a vereség szélén állva megvívott kétségbeesett csatákról, a nácik fojtogató szorításának megtörésére és Európa többi részének felszabadítására.