BTS Monuments: Beyond The Star
A csapat útja kihívásokkal és konfliktusok leküzdésével veszi kezdetét, hogy aztután felküzdjék magukat a nemzetközi zeneipar csúcsára.
Less bele az együttes tagjainak mindennapjaiba és legmélyebb gondolataikba, miközben az élet értelmét és célját próbálják megfejteni.