koncertfilmzene
Los Angeles városa lila színben pompázik, hiszen a BTS két év után először hozza el a „Permission to Dance” koncertjét a SoFi stadionba. Az izgatott várakozástól zsongó stadion színpadán többek között az „On” és a „Permission to Dance” lenyűgöző előadását láthatjuk. A zene ereje ismét egyesíti a rajongókat.