Doctor Odyssey
A zseniális elméjű Ryan Murphynek köszönhetjük a nagy energiákkal berobbanó Doctor Odyssey című sorozatot. Max (Joshua Jackson) az új orvos egy luxushajón, ahol a keményen dolgozó személyzet a szabadidejét sem pazarolja. Mindenkire szükség van, miközben Max és a kicsi, de nagyszerű csapata különleges orvosi válsághelyzetekben és az egymás közötti viszonyaikban próbál boldogulni, mérföldekre a szárazföldtől.