Plastiki, a palackhajó
Kövesse a Plastiki rendkívüli utazását, amely egy több mint 12 000 újrahasznosított műanyag ivópalackból épült hajó.
Kövesse a Plastiki, egy több mint 12 000 újrahasznosított műanyag ivópalackból épített hajó rendkívüli utazását, miközben David De Rothschild kalandor megkísérli áthajózni a Csendes-óceánt San Franciscóból Sydney-be.