Sikerikrek
A Kwame Alexander bestsellerré vált regénye alapján készült The Crossover a kiválóan kosárlabdázó középiskolás ikrek, Jordan „J.B." és Josh „Filthy" Bell történetét meséli el a felnőtté válásról, az elszakadásról és arról, ahogy kosárlabda-edző apjuk szabályait alkalmazzák – a pályán és azon kívül is.