Csatlakozzon Richard Ayoade-hoz egy különleges minivakációra! Az elismert rendező, író és BAFTA-díjas színész Richard Ayoade-nek akad egy problémája: utál nyaralni. Számára az utazás unalmas, stresszes és túl sokáig tart. Biztos van rá mód, hogy szórakoztatóbbá, hatékonyabbá és kevésbé fárasztóvá tegyük azt. Richard célja, hogy a lehető legkevesebb idő alatt hozza ki a lehető legtöbbet a nyaralásból.
Csatlakozzon Richard Ayoade-hoz egy különleges minivakációra! Az elismert rendező, író és BAFTA-díjas színész Richard Ayoade-nek akad egy problémája: utál nyaralni. Számára az utazás unalmas, stresszes és túl sokáig tart. Biztos van rá mód, hogy szórakoztatóbbá, hatékonyabbá és kevésbé fárasztóvá tegyük azt. Richard célja, hogy a lehető legkevesebb idő alatt hozza ki a lehető legtöbbet a nyaralásból. Richard hideg, számító és könyörtelen. Ez az utazás nem ismer kíméletet. Ebben a különkiadásban David Baddiel humoristával indul Richard Ayoade egy szezonális minivakációra Jordániába, ahol a világ csodáit, lenyűgöző sivatagokat és túlzottan sós tengereket látogatnak meg, miközben próféták és legendák nyomában járnak.