Travel Man visszatér! Ebben az évadban folytatja utazó kalandjait az elismert rendező, író és BAFTA-díjas színész, Richard Ayoade híres barátaival. A várva várt karácsonyi különkiadásban csatlakozik Richardhoz Hollywood kedvenc női humoristája, Rebel Wilson, akivel együtt kalandoznak Firenzében.
Travel Man visszatér! Ebben az évadban folytatja utazó kalandjait az elismert rendező, író és BAFTA-díjas színész, Richard Ayoade híres barátaival. A várva várt karácsonyi különkiadásban csatlakozik Richardhoz Hollywood kedvenc női humoristája, Rebel Wilson, akivel együtt kalandoznak Firenzében. Utazása során Richard vállalja a kihívást, hogy minél aktívabban töltse az idejét, miközben tüzetesen szemügyre veszi az úgynevezett turistalátványosságokat.