Bad Hair Day
Etter å ha testet forskjellige frisyrer, våkner Monica med en dårlig hårdag! Hun er desperat etter å fikse det og må samarbeide med betjenten Liz, som banker på døra på jakt etter et smykke. De to finner ut at de har mer til felles enn de trodde, og de prøver å holde smykket unna en tyv… og få Monica til ballet.