Slik bygger man den perfekte gutten
Naturfag og matte er ingen sak for Gabby Harrison og Mae Hartley ... men å passe inn på skolen er ikke fullt så enkelt. Ved hjelp av designprogrammet til Maes far lager de Maes juksekjæreste, Albert, som er alt ei ungjente kan ønske seg. Men når Albert våkner til live som robotsoldat, oppdager de at Maes far jobber for militæret som nå jakter på dem for at Albert ikke skal falle i feil hender.