Camping Out
Mikke, Minni, Klara Ku og Klaus Knegg er på campingtur og nyter den frie naturen inntil ankomsten av en ensom mygg eskalerer til et fullt angrep med en hær av stikkende plager. Camperne kommer med motangrep med noen gjennomtenkte mottrekk.