Inn i Okavango
Okavango-elven er en viktig vannkilde til både lokalbefolkningen og noen av Afrikas mest ikoniske dyrearter. Men denne oasen er nå i ferd med å blokkeres grunnet den store menneskelige aktiviteten her. Følg et team med moderne tids utforskere på en fire måneders episk reise gjennom tre land for å redde elvesystemet som gir vann til Okavangodeltaet, ett av planetens siste våtmarker i villmarken.