Jungelboken 2
Selv om Mowgli har vent seg til livet i landsbyen, savner han sine venner fra jungelen. Når han returnerer til jungelen for litt lek og moro, oppdager han snart at den farlige tigeren Shere Khan lusker i skyggene mens han planlegger hevn.
Jungelen svinger igjen når Mowgli, Baloo, Bagheera og alle dine favorittkarakterer vender tilbake i dette morsomme musikalske eventyret. Mowgli har bodd i landsbyen sammen med menneskene, inkludert stebroren Ranjan og bestevennen Shanti. Men han savner fortsatt jungelen og sin gamle venn Baloo. Når han returnerer til jungelen for litt lek og moro, oppdager han at det ikke bare er Baloo som venter på han, den farlige tigeren Shere Khan lusker i skyggene og planlegger sin hevn.