Legenden Om Narnia: Prins Caspian
Ett år etter deres første reise til Narnia, drar søsknene Peter, Susan og Lucy Pevensie tilbake og finner ut at århundrer har passert i det magiske kongeriket. Mye har forandret seg og alt er ikke lenger godt. For å hjelpe den rettmessige tronarvingen, prins Caspian, må de slå seg sammen med løven Aslan for å lede Narnias innbyggere på en utrolig reise mot fred og ære til landet.