Min usynlige søster
På halloween gjør upopulære Cleo uforvarende den vakre og populære eldre søsteren Molly usynlig når et naturfagprosjekt går galt. På grunn av dette må hun nølende si ja til å imitere Molly under en viktig skoledag, mens de prøver å gjøre Molly synlig igjen. Ved å jobbe sammen og noen ganger bokstavelig talt gå i hverandres sko, finner søstrene ut at de har mer til felles enn de trodde.