My Dad's on Death Row
John Battaglias forestående arrestasjon for brudd på prøveløslatelsen fører til en tragisk hendelse ved hans siste besøk hos døtrene Faith og Liberty. En uforglemmelig dokumentar undersøker dette og en annen forbrytelse, med intervjuer med mordere, følelsesmessige utvekslinger med overlevende og enestående tilgang til texanske fengsler, og gir en intens utforskning av kriminalitet og dets ettervirkninger.