Prinsesse på prøve 2: Kongelige forviklinger
Prinsesse Mia har nettopp fylt 21, og skal etterfølge bestemor som dronning av Genovia. Men siden en ugift kvinne ikke kan bli kronet dronning, har Mia nå bare 30 dager på seg til å finne en ektemann.