Stonehenge Decoded: Hemmelighetene avsløres
Den utrolige oppdagelsen av dette forhistoriske området – skjult i hundrevis av år av dyrket mark i Irland – gir oss en ny innsikt i Stonehenge og ett av de største forhistoriske religiøse strukturene i verden. Stonehenge Decoded: Hemmelighetene avsløres forteller oss om oppdagelsen og utgravingen av dette nye området, og ser på det store mysteriet rundt selve Stonehenge.