The Proud Family Movie
Penny Proud er nesten 16, men faren Oscar behandler henne fortsatt som et barn. Først får hun ikke være danser på den kommende hiphop-konserten med den kjente rapperen 15 Cent, og nå må hun dra på en kjedelig øyferie i stedet for å feire 16-årsdagen med vennene sine. Men det viser seg at de har blitt lurt dit av den onde dr. Carver som håper å stjele Oscars superhemmelige oppskrift.