Kim Possible: Så dramatisk
Her er saken: Dr. Drakken har en ny, ond plan for verdensherredømme, men han vil bare klare det om han finner Kim Possibles svakhet. Kan det ha noe med kjekke Eric å gjøre? Kanskje. Kim er definitivt distrahert av skoleballet og dater. I mellomtiden leker Ron med Diablo Devil-leker når favorittrestauranten hans blir ond. Nå oppfører han seg som en tufs, akkurat når Kim trenger ham som mest.