4Ever
De unge musikerne Ian, Andy, Dario og Ciro møtes ved en tilfeldighet på en restaurant da en verdifull gitar en av de har lånt forsvinner. De må alle jobbe sammen for å få gitaren tilbake. For å få til dette, må de bli et vellykket boyband i Miami, til tross for at de knapt kjenner hverandre.
Ian, Andy, Dario og Ciro møtes ved en tilfeldighet under et slagsmål på en restaurant. De havner raskt i en uventet situasjon: en verdifull gitar blir borte og de må samarbeide for å finne og returnere den, før eieren av gitaren innser at en av gutta har lånt den. For å få gitaren tilbake, må de fire talentfulle musikerne danne et vellykket boyband og ta over musikkscenen i Miami. Når forskjeller og svik avsløres, er det søket etter en unik lyd som holder dem sammen.