Bless This Mess
Etter at de flytter fra storbyen New York til landlige Nebraska, venner nygifte Rio og Mike seg til det nye livet som bønder. Med alt fra nabofeider til huset fullt av kyllinger settes Rio og Mikes ekteskap og mentale helse på prøve når de forsøker å få mest mulig ut av sitt nye liv på bondegården.
Nygifte Rio og Mike bestemmer seg for å flytte fra storbyen New York til landlige Nebraska. Etter at de slipper alt de har i hendene (deriblant jobbene og en anmassende svigermor) for å flytte fra skyskrapere til gårdshus, innser de snart at det enkle liv ikke er så enkelt som de hadde forventet. Rio og Mike må lære seg å ri av stormene når de møter uventede utfordringer i sitt nye liv som bønder.