Cougar Town
I Cougar Town støtter storfamilien av venner hverandre, gjennom livets utfordringer og fallgruver- på sin egen dysfunksjonelle måte. Courteney Cox spiller Jules Cobb, en fraskilt alenemor som aldri er langt fra verken vinen eller vennene sine. I motsetning til mange andre, valgte hun å gifte seg i tjueårene og satse på familien. Nå, i førtiårene, legger hun ut på en reise for å realisere seg selv, sammen med en gruppe fraskilte og single venner i nabolaget som støttespillere og medhjelpere.