India from Above
India From Above er en dokumentar i to deler om en mangfoldig nasjon og dets folk. Fra luften får du se den største religiøse samlingen i verden, hjulpet av kunstig intelligens; en enorm solcellepark; et av verdens høyeste ultramaraton; en flytende sivilisasjon; en meteorskapt innsjø og en 40 millioner år gammel monsun som gir strøm til en nasjon.