Karsu's Turkije
Karsu viser oss de mest morsomme, lekre og originale stedene å spise i Tyrkia. Det kan være en liten hytte på Bosporos, markedet i Istanbul eller en byfestival med Karsus familie i regionen hun kommer fra. Så hvis du ønsker deg noe annerledes heller enn den vanlige alt-du-kan-spise buffeten på hotellet ditt, er dette programmet for deg. Og for dem som liker det, vil vi vise deg hvordan alle lekkerbiskenene tilberedes, og vi vil så klart gi deg en enkel oppskrift for dem.