Pantertanter
Pantertanter er historien om fire single, middelaldrende kvinner som deler et hus i Miami Beach i Florida. Bea Arthur spiller Dorothy, en skilt lærer, med et sardonisk vidd. Rue McClanahan spiller Blance, en mannejeger av en sørstatsskjønnhet. Betty White spiller Rose, en veldig yndig, men fjern kvinne. Estelle Getty komplementerer trioen, som Dorothys frittalende mor, Sophia.