Parallèles
Livene til fire barndomsvenner, Bilal, Romane, Sam og Victor, blir alvorlig rystet idet en mystisk begivenhet skiller dem og sender dem inn i parallelle dimensjoner. De prøver å forstå hva som skjedde, og forsøker å skru klokkene tilbake for å kunne returnere til sin tidligere verden.