Sumo Do, Sumo Don't
Ryota Moriyama, avgangsstudent ved Kyoritsu University, får tilbud om jobb fra en førsteklasses bedrift, men dumpes av Saki Nishino. Professoren hans sier at han får ta eksamen på betingelse av at han blir med i sumoklubben og deltar i minst én kamp. Sumoklubben har bare hatt ett medlem i de siste to årene, Honoka Oba, så er på randen av kollaps. For å kunne ta eksamen, må Ryota utholde Honokas strenge treningsmetoder og begynner å rekruttere flere medlemmer.
Ryota Moriyama, avgangsstudent ved Kyoritsu University, mottar et tilbud om jobb men mangler nok poeng til å ta eksamen. Professoren hans sier at han kan ta eksamen på betingelse av at han blir med i sumoklubben. Det eneste nåværende medlemmet er Honoka Oba, en andre-års student og førsteklasses sumobryter som er motvillig til å la Ryota bli med. Ryota rekrutterer nye medlemmer, slik at klubben kan delta i en turnering. Til tross for den slitsomme treningen jobber Ryota og de andre hardt. I mellomtiden utvikler Ryota følelser for Honoka. I denne historien om sumo og kjærlighet er alle midt i det overraskende.