Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
Een kudde schapen heeft het prima naar haar zin, totdat er een zwart schaap bij komt. Het zwarte schaap, dat bijna uit de kudde wordt gepest, blijkt echter de redding van de kudde te zijn en behoedt hen voor groot gevaar. Een animatiefilm voor kinderen over tolerantie tegenover buitenstaanders en vreemdelingen.