The Amber Light
In deze reis door de Schotse whisky-cultuur probeert schrijver Dave Broom zijn nationale drank beter te begrijpen. De film ontrafelt mythen, onthult verrassende feiten en belicht minder gangbare en minder bekende aspecten.