The Twilight Saga: Eclipse
Als een reeks mysterieuze moorden Seattle in zijn greep houdt, moet Bella, die bijna gaat afstuderen, kiezen tussen haar liefde voor vampier Edward of haar vriendschap met weerwolf Jacob.