The Twilight Saga: New Moon
Bella is er kapot van als de familie Cullen besluit te verhuizen om een einde te maken aan haar relatie met vampier Edward. Ze zoekt troost bij vriend Jacob en begint zich af te vragen of er meer tussen hen kan zijn.