Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2
De geboorte van het kind van Bella en Edward ontketent krachten die hen allemaal zouden kunnen vernietigen. De spanning tussen de Cullens en de Volturi bouwt zich op in het laatste deel van dit epische fenomeen.